Węgrzyn Anna
Sortowanie
Źródło opisu
Katalog księgozbioru
(9)
IBUK Libra
(1)
ebookpoint BIBLIO
(1)
Forma i typ
Książki
(9)
E-booki
(2)
Dostępność
dostępne
(18)
tylko na miejscu
(6)
wypożyczone
(1)
nieokreślona
(1)
Placówka
Wypożyczalnia centralna
(4)
Filia nr 4
(3)
Filia nr 3
(1)
Czytelnia Oddziału Dziecięco-Młodzieżowego
(4)
Filia nr 17
(4)
Filia nr 1
(1)
Filia nr 5
(2)
Filia nr 6
(1)
Filia nr 7
(2)
Dział informacji
(2)
Wypożyczalnia dla dzieci
(1)
Filia nr 14
(1)
Autor
Sekuła Aleksandra
(2470)
Kozioł Paweł
(2014)
Bekker Alfred
(1664)
Vandenberg Patricia
(1164)
Konopnicka Maria
(1069)
Węgrzyn Anna
(-)
Kochanowski Jan
(994)
Doyle Arthur Conan
(849)
Wallace Edgar
(837)
Kotwica Wojciech
(782)
Kowalska Dorota
(672)
Cartland Barbara
(640)
Shakespeare William
(580)
Dickens Charles
(566)
Sienkiewicz Henryk (1846-1916)
(563)
Słowacki Juliusz
(551)
Leśmian Bolesław
(535)
Krasicki Ignacy
(512)
Boy-Żeleński Tadeusz
(511)
Verne Jules
(509)
Krzyżanowski Julian
(463)
Orzeszkowa Eliza
(457)
Twain Mark
(447)
Kraszewski Józef Ignacy
(444)
Buchner Friederike von
(438)
Maybach Viola
(434)
May Karol
(433)
Hackett Pete
(432)
Sienkiewicz Henryk
(431)
Mickiewicz Adam
(429)
London Jack
(423)
Poe Edgar Allan
(423)
Waidacher Toni
(423)
Christie Agatha (1890-1976)
(411)
Baczyński Krzysztof Kamil
(406)
May Karl
(388)
Żeromski Stefan
(382)
Oppenheim E. Phillips
(380)
Prus Bolesław
(375)
Conrad Joseph
(369)
Mickiewicz Adam (1798-1855)
(362)
Brand Max
(321)
Jachowicz Stanisław
(320)
Balzac Honoré de
(318)
Czechowicz Józef
(312)
Brzechwa Jan (1900-1966)
(311)
Steel Danielle (1948- )
(311)
Drewnowski Jacek (1974- )
(310)
Otwinowska Barbara
(309)
Andersen Hans Christian
(307)
Montgomery Lucy Maud
(305)
Żeleński Tadeusz (1874-1941)
(303)
Prus Bolesław (1847-1912)
(295)
Kipling Rudyard
(293)
Rawinis Marian Piotr
(288)
Zimnicka Iwona (1963- )
(287)
Dönges Günter
(286)
Austen Jane
(284)
Mahr Kurt
(284)
Howard Robert E
(283)
Darlton Clark
(280)
Zarawska Patrycja
(280)
Ewers H.G
(278)
Szancer Jan Marcin (1902-1973)
(276)
Shakespeare William (1564-1616)
(273)
Barca Pedro Calderón de la
(265)
Roberts Nora (1950- )
(265)
Vega Lope de
(265)
Marciniakówna Anna
(264)
Донцова Дарья
(264)
Rolando Bianka
(262)
Stevenson Robert Louis
(262)
Trzeciak Weronika
(262)
Kühnemann Andreas
(258)
Fabianowska Małgorzata
(256)
Leblanc Maurice
(254)
Baudelaire Charles
(251)
Ziajkiewicz Artur
(247)
Francis H.G
(240)
Chmielewska Joanna (1932-2013)
(239)
Popławska Anna (literatura)
(239)
Mattel
(238)
Przerwa-Tetmajer Kazimierz
(238)
Goethe Johann Wolfgang von
(235)
Vlcek Ernst
(231)
Barner G.F
(229)
Wells H. G
(229)
Autores Varios
(228)
Żeromski Stefan (1864-1925)
(224)
Chávez José Pérez
(222)
Curant Catrina
(222)
Alcott Louisa May
(221)
Dołęga-Mostowicz Tadeusz
(221)
Ellmer Arndt
(221)
Królicki Zbigniew Andrzej (1954- )
(221)
Verne Juliusz
(221)
Chotomska Wanda (1929- )
(219)
Korzeniewski Wiktor
(219)
Konopnicka Maria (1842-1910)
(218)
Szulc Andrzej
(218)
Wilde Oscar
(216)
Rok wydania
2020 - 2024
(2)
2000 - 2009
(1)
1990 - 1999
(3)
1980 - 1989
(3)
1970 - 1979
(2)
Kraj wydania
Polska
(11)
Język
polski
(11)
Temat
Literatura młodzieżowa francuska
(3)
Sztuka polska
(2)
Ekspresjonizm
(1)
Formizm
(1)
Freud , Martha (1861-1951)
(1)
Freud, Sigmund (1856-1939)
(1)
Literatura rosyjska
(1)
Modernizm
(1)
Powieść francuska
(1)
Puškin, Aleksandr Sergeevič (1799-1837)
(1)
Gatunek
Katalogi wystaw
(2)
Literatura młodzieżowa rosyjska
(1)
Powieść rosyjska
(1)
11 wyników Filtruj
Brak okładki
Książka
W koszyku
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia Oddziału Dziecięco-Młodzieżowego
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 37845 (sygn. Galeria Książki Dziecięcej) (1 egz.)
Filia nr 5
Egzemplarze są obecnie niedostępne
Brak okładki
Książka
W koszyku
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Oddział Dziecięco-Młodzieżowy
Egzemplarze są obecnie niedostępne
Czytelnia Oddziału Dziecięco-Młodzieżowego
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 24279 (sygn. Galeria Książki Dziecięcej) (1 egz.)
Wypożyczalnia dla dzieci
Egzemplarze są obecnie niedostępne
Brak okładki
Książka
W koszyku
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 6 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia centralna
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 185257 (sygn. 821-93 ros.) (1 egz.)
Oddział Dziecięco-Młodzieżowy
Egzemplarze są obecnie niedostępne
Czytelnia Oddziału Dziecięco-Młodzieżowego
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 33771 (sygn. Galeria Książki Dziecięcej) (1 egz.)
Filia nr 17
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 12322 (sygn. P/IV) (1 egz.)
Filia nr 7
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 21597 (sygn. P/IV) (1 egz.)
Wypożyczalnia dla dzieci
Egzemplarze są obecnie niedostępne
Brak okładki
Książka
W koszyku
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Oddział Dziecięco-Młodzieżowy
Egzemplarze są obecnie niedostępne
Czytelnia Oddziału Dziecięco-Młodzieżowego
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 32466 (sygn. Galeria Książki Dziecięcej) (1 egz.)
Wypożyczalnia dla dzieci
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 7945 (sygn. MAGAZYN) (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia centralna
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 149308 (sygn. 821-3 ros.) (1 egz.)
Filia nr 4
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 37201 (sygn. 821-3 ros.) (1 egz.)
Filia nr 17
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 25291 (sygn. 821-3 ros.) (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Aleksander Puszkin / Jurij Łotman ; przeł. [z ros.] Anna Węgrzyn. - Warszawa : Państ. Inst. Wydaw., 1990. - 216 s., [16] s. tabl. : faks., fot., portr. ; 21 cm.
(Ludzie Żywi / PIW)
Indeks
Pisarze - twórczość - interpretacja
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 4 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia centralna
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 166824 (sygn. 82(091)A/Z ros.) (1 egz.)
Filia nr 4
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 58868 (sygn. 82(091)A/Z ros.) (1 egz.)
Filia nr 17
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 43516 (sygn. 82(091)A/Z ros.) (1 egz.)
Filia nr 5
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 21935 (sygn. 82(091)A/Z ros.) (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 8 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia centralna
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 199470 (sygn. 821-3 franc.), 204110 (sygn. 821-3 franc.) (2 egz.)
Filia nr 4
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 62326 (sygn. 821-3 franc.) (1 egz.)
Filia nr 3
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone (1 egz.)
(dostępność ok. 01.04.2016)
Filia nr 17
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 65685 (sygn. 821-3 franc.) (1 egz.)
Filia nr 1
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 40883 (sygn. 821-3 franc.) (1 egz.)
Filia nr 5
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 38718 (sygn. 821-3 franc.) (1 egz.)
Filia nr 6
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 34591 (sygn. 821-3 franc.) (1 egz.)
Filia nr 7
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 52485 (sygn. 821-3 franc.) (1 egz.)
Książka
W koszyku
Publ. znajduje się w obwolucie "Sztuka polska XX w."
Salon Wystawowy Biura Wystaw Artystycznych w Opolu, ul. Ozimska 10 (28 luty - 31 marca 1991).
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Dział informacji
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 3227 (sygn. MAGAZYN) (1 egz.)
Książka
W koszyku
Publ. znajduje się w obwolucie "Sztuka polska XX w."
Galeria Sztuki Współczesnej, Opole, pl. Teatralny 13 (3 września - 27 września 1992 r.).
Sz.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Dział informacji
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 3228 (sygn. 7(438)) (1 egz.)
E-book
W koszyku
W książce omówiono kompetencje niezbędne do skutecznej pracy kadry badawczej oraz kadry wsparcia wraz z oceną poziomu ich rozwoju. W Europie i na świecie powoli, ale systematycznie rośnie liczba uczelni doceniających kwestię zarządzania potencjałem pracowników uczelni z wykorzystaniem koncepcji kompetencji, jednak ciągle jest to dla wielu uczelni dość nowatorskie podejście. Przedstawione w niniejszej publikacji wyniki badań potwierdzają złożoność omawianych zagadnień. W sposób szczególny dotyczy to poszukiwań zależności między kompetencjami a efektywnością na poziomie poszczególnych pracowników, zespołów badawczych (wraz ze wspierającymi ich pracownikami) jak i całych uczelni. Warto zacząć od stwierdzenia, że kompetencje społeczne stanowią znaczący komponent w zbiorze kompetencji zawodowych - zarówno kadry badawczej jak i kadry wsparcia. Można zaobserwować dość wyraźne zróżnicowanie ocen, a także występowanie różnicy między oczekiwaniami a oceną (czyli tzw. "luka kompetencyjna"). Ważne są także wnioski dotyczące nie tylko poziomu oczekiwań i ocen poszczególnych kompetencji, lecz także ich związku z efektywnością. Okazuje się na przykład, że w przypadku stanowiska asystenta największe znaczenie przy osiąganiu wysokiej efektywności miały takie kompetencje, jak myślenie analityczne, sumienności i współpraca. natomiast w przypadku adiunkta kluczowe znaczenie miały ponadprzeciętne kompetencje w zakresie dążenia do rezultatów i organizacji pracy własnej. Naszym zdaniem potwierdza to tezę, że rozwój pracowników naukowych jest wielowątkowym procesem, w którym różne kompetencje odgrywają kluczową rolę na różnych etapach tego procesu. Nie wystarczy być wyłącznie "silnym merytorycznie", aby osiągnąć sukces. To ważne przesłanie szczególnie dla osób, które dopiero rozpoczynają swoją karierę naukową. Warto na koniec podkreślić, że kompetencje grup pracowniczych (kadry badawczy oraz kadry wsparcia) nie mogą być rozwijane osobno, ale zawsze w ścisłym połączeniu ze sobą. Nie wystarczy mieć doskonałych naukowców, aby budować silną naukowo uczelnię. Równie ważne jest wzmacnianie potencjału zespołów wsparcia i w tym zakresie - jak się wydaje - polskie uczelnie mają sporo do zrobienia. Autorzy to zespół interdyscyplinarny reprezentujący psychologię, nauki o zarządzaniu i jakości i prawo. Autorzy są przedstawicielami zarówno kadry badawczej uczelni wyższych jak i grupy pracowników wsparcia badań. Reprezentują różne poziomy zatrudnienia - od stanowisk profesorskich do doktorantów, od kierowników jednostek do pracowników szeregowych.
Ta pozycja jest dostępna przez Internet. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Dostęp do treści elektronicznej wymaga posiadania kodu dostępu, który można odebrać w bibliotece.
E-book
W koszyku
W książce omówiono kompetencje niezbędne do skutecznej pracy kadry badawczej oraz kadry wsparcia wraz z oceną poziomu ich rozwoju. W Europie i na świecie powoli, ale systematycznie rośnie liczba uczelni doceniających kwestię zarządzania potencjałem pracowników uczelni z wykorzystaniem koncepcji kompetencji, jednak ciągle jest to dla wielu uczelni dość nowatorskie podejście. Przedstawione w niniejszej publikacji wyniki badań potwierdzają złożoność omawianych zagadnień. W sposób szczególny dotyczy to poszukiwań zależności między kompetencjami a efektywnością na poziomie poszczególnych pracowników, zespołów badawczych (wraz ze wspierającymi ich pracownikami) jak i całych uczelni. Warto zacząć od stwierdzenia, że kompetencje społeczne stanowią znaczący komponent w zbiorze kompetencji zawodowych – zarówno kadry badawczej jak i kadry wsparcia. Można zaobserwować dość wyraźne zróżnicowanie ocen, a także występowanie różnicy między oczekiwaniami a oceną (czyli tzw. „luka kompetencyjna”). Ważne są także wnioski dotyczące nie tylko poziomu oczekiwań i ocen poszczególnych kompetencji, lecz także ich związku z efektywnością. Okazuje się na przykład, że w przypadku stanowiska asystenta największe znaczenie przy osiąganiu wysokiej efektywności miały takie kompetencje, jak myślenie analityczne, sumienności i współpraca. natomiast w przypadku adiunkta kluczowe znaczenie miały ponadprzeciętne kompetencje w zakresie dążenia do rezultatów i organizacji pracy własnej. Naszym zdaniem potwierdza to tezę, że rozwój pracowników naukowych jest wielowątkowym procesem, w którym różne kompetencje odgrywają kluczową rolę na różnych etapach tego procesu. Nie wystarczy być wyłącznie „silnym merytorycznie”, aby osiągnąć sukces. To ważne przesłanie szczególnie dla osób, które dopiero rozpoczynają swoją karierę naukową. Warto na koniec podkreślić, że kompetencje grup pracowniczych (kadry badawczy oraz kadry wsparcia) nie mogą być rozwijane osobno, ale zawsze w ścisłym połączeniu ze sobą. Nie wystarczy mieć doskonałych naukowców, aby budować silną naukowo uczelnię. Równie ważne jest wzmacnianie potencjału zespołów wsparcia i w tym zakresie – jak się wydaje – polskie uczelnie mają sporo do zrobienia. Autorzy to zespół interdyscyplinarny reprezentujący psychologię, nauki o zarządzaniu i jakości i prawo. Autorzy są przedstawicielami zarówno kadry badawczej uczelni wyższych jak i grupy pracowników wsparcia badań. Reprezentują różne poziomy zatrudnienia – od stanowisk profesorskich do doktorantów, od kierowników jednostek do pracowników szeregowych.
Ta pozycja jest dostępna przez Internet. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Dostęp do treści elektronicznej wymaga posiadania kodu PIN. Po odbiór kodu PIN zapraszamy do biblioteki.
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej